Uutiset ja tiedotteet

Tilaa RSS-syöte

Elinkeinoelämän yhteiskirjelmä: Liikenteen rahoituksen ja verotuksen uudistaminen

19.04.2024

Petteri Orpon hallitusohjelmassa linjataan liikenteen rahoituksen ja verotuksen kokonaisuudistuksen käynnistämisestä, jonka liikenne- ja viestintäministeriö ja valtiovarainministeriö toteuttavat yhteistyössä. Julkisuuteen on kerrottu, että uudistusta asetetaan valmistelemaan liikenne- ja viestintäministeriön ja valtiovarainministeriön edustajista koostuva virkamiestyöryhmä.

SHT:n koulutusstipendejä myönnetty 56 henkilölle

18.04.2024

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 56 henkilölle ja yhteensä noin 23 000 euron arvosta.

SHT:n koulutusstipendejä myönnetty 32 henkilölle

11.01.2024

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 32 henkilölle ja yhteensä noin 8 000 euron arvosta

Huolinta- ja logistiikka-ala vetää nuoria, koulutukselle asetetut vaatimukset ovat kasvaneet

18.12.2023

Huolinta- ja logistiikka-alat ovat koko Suomen talouden, huoltovarmuuden ja toimivuuden kannalta elintärkeitä. Tarve toimialojen henkilöstön osaamisen jatkuvalle kehittämiselle ja uudistamiselle on kasvanut entisestään, minkä myötä odotukset ja vaatimukset alaa palvelevalle koulutustarjonnalle, koulutusorganisaatioiden palvelukyvylle ja työelämäyhteistyölle muuttuvat, käy ilmi tuoreesta tutkimuksesta

Diploma in Global Logistics -koulutuskokonaisuus saa jatkoa – ilmoittautuminen on auki

04.12.2023

Suosittu Diploma in Global Logistics -koulutus starttaa jälleen syksyllä 2024 ja ilmoittautuminen on nyt auki. SHLL:n jäsenyritysten työntekijät voivat hakea koulutuskokonaisuuteen SHT:n stipendiä.