Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto etsii joukkoonsa elinkeinopoliittista asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen

Julkaistu 04.04.2019|Kirjoittanut Petri Laitinen

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry (SHLL) on Suomessa toimivien huolinta- ja logistiikkayritysten elinkeino- ja työmarkkinapoliittinen toimialajärjestö. Liitto on Elinkeinoelämän keskusliitto EK:n jäsen ja sen jäsenliitto Palvelualojen työnantajat PALTA ry:n jäsenyhdistys. SHLL:n tehtävänä on edistää huolinta- ja logistiikka-alalla toimivien jäsentensä toimintaedellytyksiä sekä lisätä alan tunnettuutta ja arvostusta. www.huolintaliitto.fi.

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry etsii joukkoonsa elinkeinopoliittista asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen

Elinkeinopoliittisen asiantuntijan toimenkuvaan lukeutuu SHLL:n elinkeinopoliittisen edunvalvonnan käytännön toimenpiteiden toteuttamisen vahvistaminen sekä lisääminen. Palkattavan asiantuntijan yhtenä keskeisenä tehtävänä on ottaa vastuulleen liiton jaostojen ja työryhmien avulla tehtävän edunvalvontatyön ylläpito ja kehittäminen, viestintä mukaan lukien. Asiantuntija toteuttaa yhdessä esimiehensä, liiton toimitusjohtajan, kanssa SHLL:n elinkeinopoliittista edunvalvontaa hyvin monipuolisesti.

Toivomme asiantuntijalta päättäväisyyttä, selkeätä tahtoa sekä aikaansaavaa ja joustavaa työotetta. Luontainen sosiaalisuus, persoonallinen työote, ulospäinsuuntautuneisuus sekä esiintymis- ja vuorovaikutustaito ovat arvostettavia piirteitä menestyksekkäässä asiantuntijassamme.

Tehtävässä vaaditaan ylempää korkeakoulututkintoa (esim. KTM) tai AMK- tutkintoa (esim. liiketalous, tuotantotalous). Aiempi kokemus edunvalvonnasta sekä logistiikka- ja huolinta-alan aiempi tunteminen lasketaan hakijan eduksi. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää vahvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista hallintaa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Tarjoamme tehtävän, jossa elinkeinopoliittinen asiantuntija tapaa mielenkiintoisia vaikuttajahenkilöitä ja osallistuu avainhenkilönä alamme menestykseen ja siinä samalla luomaan omaa verkostoansa. Tarjolla on monipuolinen rooli, jossa vaikutetaan merkittävästi huolinta- ja logistiikka-alan edunvalvontaan Suomessa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n toimitusjohtaja Petri Laitinen, 11.4. kello 11:00-13:00 ja 15.4. kello 10:00-12:00, puh. +358 40 588 1071

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV:si palkkatoiveineen 17.4.2019 mennessä osoitteeseen hakemukset@norilo.fi