Lentorahdin turvatietoisuus CAT 14 –verkkokoulutus (jatkuva)

04.06.2015 - 04.06.2018

Tunnetun lähettäjän rahtia voivat kuljettaa vain yritykset, jotka ovat antaneet rahdinkuljettajan vakuutuksen lähettäjälle tai valtuutetulle edustajalle. Voidakseen antaa rahdinkuljettajan vakuutuksen, on lentorahdin parissa työskentelevän täytettävä Trafin asettamat koulutusvaatimukset.

Lentorahdin turvatietoisuus -koulutuksessa käydään läpi perusteellisesti ilmailuturvallisuuteen sisältyvät asiat koko toimitusketjun turvavaatimuksista ja -ohjeista alkaen. Kurssin tavoitteena on opettaa toimintatavat, joilla lentorahti etenee kuljetusketjussa turvallisesti hyväkuntoisena perille asti.

Koulutus täyttää EU:n komission asetuksen N:o 2015/1998 mukaisen lentorahdin turvatietoisuuskoulutuksen, koulutuskategoria 14, jossa kohderyhmänä on kuljettajat ja terminaalityöntekijät. Loppukokeen läpäissyt saa kurssitodistuksen.

Koulutus on jäsenille maksuton ja sen voi suorittaa joustavasti itselleen sopivana ajankohtana. Tutustu kurssisisältöön verkkoportaalin sivuilla.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:
toimitusjohtaja Pertti Mero, Airport College International Ltd, pertti.mero@airportcollege.com

Lisää tapahtumia