SHT:n koulutusstipendejä myönnetty 56 henkilölle

18.04.2024

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 56 henkilölle ja yhteensä noin 23 000 euron arvosta.

Sti­pen­din­saa­jat oli­vat yrityksistä: Assistor-Uuttera Oy, Beweship Oy, Blue Water Shipping Oy, CHS Air & Sea Oy, DACHSER Finland Air & Sea Logistics Oy, DHL Freight (Finland) Oy, DHL Global Forwarding (Finland) Oy, FREJA Transport & Logistics Oy, JAS Worldwide Oy, Kuehne + Nagel Oy Ltd, LEMAN Oy, NTG Road Oy, Nurminen Logistics Services Oy, Oy Hacklin Logistics Ltd, SA-TU Logistics , Scan Global Logistics Finland Oy, UPS SCS Finland Oy ja Varova Oy.

Sti­pen­de­jä myön­net­tiin mm. seu­raa­viin kou­lu­tuk­siin (kou­lu­tus / jär­jes­tä­jä):

• Air Cargo Diploma Program in Finland / Airport College Finland Oy Ltd
  • CBAM hiilirajamekanismiin perehtyminen / YritysAkatemia
  • CBTA Function 7.3, IATA DGR-peruskoulutus / DGM Finland Oy
  • IATA DGR -peruskurssi / Cargo Safe Oy
  • Kuljetusten GDP / Farmasian oppimiskeskus (FOK)
  • Kuljetusvastuu ja kuljetusten vakuuttaminen / CMI
  • Management Information Systems / Aalto avoin yliopisto
  • Power BI jatko - raportit ja visualisoinnit / Corellia Helsinki Oy
  • Tullialan ammattitutkinto / Omnia
  • Tuotannon esimiestyön erikoisammattitutkinto
  • Turvallisuusneuvonantajakoulutus (VAK/ADR) / Presto Oy
  • Työsuojelun ja työturvallisuuden peruskurssi / Suomen Ensiapukoulutus Oy
  • Työsuojelun peruskurssi, asiantuntija- ja toimistotyö / Suomen Ensiapukoulutus Oy
  • Vaarallisten aineiden merikuljetukset (IMDG Code) / Presto
  • Vaikuttajaviestinnän intensiivikurssi 2024 / ProCom ry

Koulutusstipendejä voi anoa ympäri vuoden. Stipendianomuksen tulee olla liiton toimistossa ennen opin-tojen alkamista. Lisäksi stipendejä ei myönnetä maksuttomiin koulutuksiin tai oman työnantajan järjestämiin yrityksen sisäisiin koulutuksiin. Lisätietoa stipendinhausta Suomen Huolinta- ja Logistiikaliitto ry:n www-sivuilta.

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry (SHT) on yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia huolinta-alalla toimivien yritysten aatteellisena tukena edistämällä näiden yleisiä ja yhteisiä etuja sekä edistämällä alan yleisiä toimintaedellytyksiä.