Logistiikanmaailma.fi -sivusto etsii uusia huolinta- ja kuljetusalan kirjoittajia sekä tekstien päivittäjiä

04.09.2015

Logistiikanmaailma.fi onkäytännönläheistä, luotettavaa jaajantasaista tietoa kaikesta logistiikka-alaan keskeisesti liittyvistä toiminnoista välittävä verkkoaineisto. Sivusto on vapaasti yritysten, työntekijöiden, opettajien ja opiskelijoiden käytettävissä. Kuukausittain jo noin 40 000 lukijaa käy sivuilla hakemassa perustietoa logistiikasta ja toimitusketjun hallinnasta.

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry on ollut ideoimassa ja perustamassa logistiikanmaailma-sivustoa sen alusta alkaen. Kyseisille sivustoille on myös liiton toimesta pitkälti siirretty liiton julkaiseman Huolinta-alan käsikirjan sisältö reilu vuosi sitten.

Jotta logistiikanmaailma.fi sivusto pysyy huolinta- ja kuljetusalaa koskevissa tiedoissaan ajan tasalla, sivusto etsii uusia huolinta- ja kuljetusalan kirjoittajia sekä jo nykyisille teksteille päivittäjiä. Erityisesti auto-, lento- ja merikuljetusten osalta sivusto toivoo löytyvän uusia kirjoittajia tai aiempien tekstin päivittäjiä. Sivusto maksaa kirjoittajilleen palkkion tehdystä työpanoksesta.

Jos syystä tai toisesta sivusto on sinulle tai yrityksellesi tuntematon, kannattaa ehdottomasti käydä tutustumassa sivustoon ja katsoa kuinka sivustoa voi käyttää hyödykseen. Ja myös samalla arvioida, pystyisitkö Sinä tai edustamasi firma tuottamaan sivustolle huolinta- ja kuljetusalasta tärkeää faktatietoa.