29 SHLL:n jäsenfirmaa suoritti Kansainväliset pakotteet ja vientirajoitukset -koulutuksen

19.09.2016

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto (SHLL) järjesti yhteistyössä U.S. Department of Commercen, Suomen ulkoministeriön ja tullin kanssa koulutustilaisuuden teemasta "Kansainväliset pakotteet ja vientirajoitukset sekä kaksikäyttötuotteiden valvonta".

Koulutus järjestettiin keskiviikkona 14.9.2016 klo 8.30 – 16.00 Helsingin Messukeskuksessa. Koulutukseen osallistui yhteensä 73 SHLL:n jäsenyrityksen työntekijää, yhteensä 29 eri yhtiöstä.

Kaikki koulutukseen osallistuneet SHLL:n jäsenyritykset saivat osallistumisestaan todistuksen Yhdysvaltain viranomaisilta.

Tutustu

Koulutuksessa esitetty muu materiaali on 19.9.2016 jaettu koulutukseen osallistuneille sekä liiton jäsenyrityksille.