VT Anne Jansson aloittanut SHLL:n huolinnan TES-asiantuntijana sekä Paltan logistiikkaryhmässä

19.04.2016

VT Anne Jansson aloittanut asiantuntijana SHLL:n huolinnan TES-asiantuntijana sekä Paltan logistiikkaryhmässä

Varatuomari Anne Jansson on aloittanut SHLL:n ja Paltan palveluksessa maaliskuussa 2016.

Hänellä on monivuotinen kokemus Autoliikenteen Työnantajaliiton palveluksessa asiantuntijana ja hän osallistuu Palta ry:n apulaisjohtaja Kaj Schmidtin ohella huolinta-alan yritysten työmarkkina-asioiden hoitamiseen.

Liiton jäsenet voivat olla yhteydessä alan työehtosopimusten tulkinta- ja tai työlainsäädännön soveltamiskysymyksissä Kajn ja Annen kanssa. Anne Jansson osallistuu myös alan työehtosopimusneuvotteluihin.

Anne Janssonin tavoittaa puhelimitse numerosta 020 595 5039 tai 040 192 9340 sekä sähköpostilla anne.jansson@palta.fi