Anna Haakana Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliiton elinkeinopoliittiseksi asiantuntijaksi

13.06.2019

VTM Anna Haakana on nimitetty elinkeinopoliittiseksi asiantuntijaksi Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliittoon (SHLL) 5.8.2019 alkaen. Haakanan tehtäviin kuuluu erityisesti liiton jaostojen ja työryhmien avulla tehtävän edunvalvontatyön ylläpito ja kehittäminen, koulutuspolitiikka sekä liiton viestintä.

Anna Haakanalla on monipuolista kokemusta sekä palvelualojen että valtionhallinnon viestintä- ja koulutustehtävistä mm. Palvelualojen työnantajat PALTA ry:stä ja Valtiovarainministeriöstä. Haakana siirtyy SHLL:ään Valtiovarainministeriön budjettiosaston viestinnän tehtävistä.

- Olen erittäin iloinen, että saamme Annan kaltaisen monipuolisen osaajan SHLL:ään. Hänen laaja osaamisensa tulee täydentämään SHLL:n elinkeinopoliittista toimintaa sekä lisäämään huolinta- ja logistiikka-alan tunnettuuden ja arvostuksen edistämistä viestinnän keinoin, SHLL:n toimitusjohtaja Petri Laitinen sanoo.

- On hienoa päästä vahvistamaan SHLL:n toimintaa ja edistämään huolinta- ja logistiikka-alan toimintaedellytyksiä sekä tunnettuutta. Odotan innolla pääseväni mukaan uusiin haasteisiin, toteaa SHLL:n tuleva elinkeinopoliittinen asiantuntija Anna Haakana.

Lisätietoja:

Petri Laitinen