SHT:n koulutusstipendejä myönnettiin 18 henkilölle

09.10.2019

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 18 henkilölle ja yhteensä noin 8.127 euron arvosta.

8.8.2019 – 30.9.2019 aikana saapuneet hakemukset käsiteltiin stipenditoimikunnan kokouksessa 2.10.2019. Stipendin saaneille henkilöille on tänään postitettu tieto myönnetystä stipendistä.

Stipendinsaajat olivat tällä kertaa seuraavista firmoista: AHA Logistics Oy, Hacklin Logistics Oy, CHS Air & Sea Oy, Blue Water Shipping Oy, Kemi Shipping Oy, SA-TU Logistics Oy, Suomen Varastointi ja Huolinta Oy, DHL Global Forwarding (Finland) Oy, Roadari Oy, Panalpina Ab filial i Finland, Beweship Oy, TNT Suomi Oy ja Steveco Oy.

Stipendejä myönnettiin mm. seuraaviin koulutuksiin (koulutus / järjestäjä):
• Incoterms 2020 -julkistustilaisuus / Keskuskauppakamari
• Laatu-, ympäristö- ja turvallisuusjohtamisen koulutusohjelma / Suomen ympäristöopisto
• Työsuhteen ajankohtaispäivät / Kauppakamari
• Kansainvälisen kaupan arvonlisäverotuksen ajankohtaiskatsaus / Kymenlaakson kauppakamari
• Esimies ja työsuhteen ongelma- ja päättämistilanteet / Lapin kauppakamari
• IATA DGR-peruskurssi / CargoSafe Oy
• IATA DGR-määräaikaiskurssi / CargoSafe Oy
• Rail Forum / Kouvola Innovation Oy
• IATA DGR-määräaikaiskurssi / DGM Finland Oy
• Vaarallisten aineiden merikuljetukset (IMDG-koodi) / DGM Finland Oy
• Kuljetus- ja logistiikka-alan työnjohtajakoulutus - Kuljetusalan ammattitutkinto / Suomen Yrittäjäopisto
• Litium-akkujen ilmakuljetukset / CargoSafe Oy

Koulutusstipendejä voi anoa ympäri vuoden hakukausilla 1.1.-31.3., 1.4.-30.6., 1.7.-30.9 ja 1.10.-31.12.
Stipendianomuksen tulee olla liiton toimistossa ennen opintojen alkamista.

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry (SHT) on yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia huolinta-alalla toimivien yritysten aatteellisena tukena edistämällä näiden yleisiä ja yhteisiä etuja sekä edistämällä alan yleisiä toimintaedellytyksiä.

Lisätietoa stipendinhausta Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n www-sivuilta.