Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n hallitus vuodelle 2020

23.10.2019

Keskiviikkona 23.10.2019 Helsingissä pidetyssä syyskokouksessaan Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry valitsi puheenjohtajat ja hallituksen vuodelle 2020.

SHLL:n puheenjohtaja jatkaa Heikki Halmetoja (CHS Air & Sea Oy). Ensimmäiseksi varapuheenjohtajaksi valittiin Petteri Nurmi (Schenker Oy) ja toisena varapuheenjohtajana jatkaa Anu Kujansuu (Kouvola Cargo Handling Oy).

"Jatkan mielelläni tässä tärkeässä tehtävässä. Haluan entisestään kehittää huolinta-alan yritysten, niiden asiakkaiden ja viranomaisten yhteistyötä suomalaisen logistiikkajärjestelmän kestävässä kehittämisessä. Kansainvälinen logistiikka on avainasemassa Suomen kilpailukyvylle ja siitä meidän tulee huolehtia. Lähivuosien tärkeimmiksi huolinta- ja logistiikka-alaan vaikuttaviksi tekijöiksi muodostuvat digitalisaatio ja ilmastonmuutoksen hillitseminen. Niiden tuomien vaatimusten ja mahdollisuuksien kanssa teemme työtä kansallisesti ja kansainvälisesti", sanoo Heikki Halmetoja.

SHLL:n hallitukseen valittiin 3 uutta jäsentä.

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n hallitus 2020

Liiton puheenjohtaja:
Heikki Halmetoja, toimitusjohtaja (CHS Group)       CHS Air & Sea Oy

Liiton varapuheenjohtajat:
Petteri Nurmi, toimitusjohtaja                                  Schenker Oy
Anu Kujansuu, markkinointijohtaja                          Kouvola Cargo Handling Oy

Jäsenet:
Marianne Blechingberg, toimitusjohtaja*                 Hacklin Logistics Oy Ltd
Hanna Korvenpää, toimitusjohtaja*                         Kuehne + Nagel Oy Ltd
Tero Melasniemi, varatoimitusjohtaja*                     SA-TU Logistics Oy
Ari-Pekka Saari, varatoimitusjohtaja                       Steveco Oy
Matti Urmas, toimitusjohtaja                                    FREJA Transport & Logistics Oy