SHT:n koulutusstipendejä myönnettiin 44 henkilölle

03.01.2020

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 44 henkilölle ja yhteensä noin 19 665 euron arvosta.

1.10.2019 – 16.12.2019 aikana saapuneet hakemukset käsitelty stipenditoimikunnan kokouksessa 18.12.2019. Stipendin saaneille henkilöille on tänään postitettu tieto myönnetystä stipendistä.

Stipendinsaajat olivat tällä kertaa seuraavista firmoista: Blue Water Shipping Oy, DACHSER Finland Air & Sea Logistics Oy, DHL Express (Finland) Oy, DHL Global Forwarding (Finland) Oy, LS Cargo Logistics Oy, Martin Bencher (Scandinavia) Oy, NTG Polar Road Oy, Nurminen Logistics Services Oy, Oy Beweship Ab, Oy Hacklin Hamiko Ltd, Oy Hacklin Logistics Ltd, Passion Logistics Oy, Roadari Oy, SA-TU Logistics Oy, Scan-Shipping Oy, TNT Suomi Oy ja UPS SCS (Finland) Oy.

Stipendejä myönnettiin muun muassa seuraaviin koulutuksiin (koulutus / järjestäjä):

• Ensiavun peruskurssi EA1 / Merplast Oyj
  • Kemikaalien käytönvalvojan peruskoulutus / DGM Finland Oy
  • Päästövähennyskoulutus / Helsingin Keskuskauppakamari
  • Tavaroiden tullaus Suomesta Venäjälle / Suomalais-venäläinen kauppakamari
  • Esimies ja työsuhteen ongelma- ja päättämistilanteet / Lapin kauppakamari
  • IATA DGR-määräaikaiskurssi / DGM Finland Oy
  • IATA DGR-määräaikaiskurssi / CargoSafe Oy
  • Somemainonnan tehokurssi / Hopkins Oy
  • Turvallisuusneuvonantajakoulutus (VAK/ADR) / DGM Finland Oy
  • Videon ja kuvien käsittely Windows 10:ssä / Wistec Training Oy
  • Kuljetusvastuun jatkokurssi / Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus, Turun yliopisto
  • GDP:n perusteet verkkokurssi / FOK Farmasian oppimiskeskus
  • Kollegasta esimieheksi / Alma Talent Oy

Koulutusstipendejä voi anoa ympäri vuoden hakukausilla 1.1.-31.3., 1.4.-30.6., 1.7.-30.9 ja 1.10.-31.12.

Stipendianomuksen tulee olla liiton toimistossa ennen opintojen alkamista.

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry (SHT) on yleishyödyllinen yhdistys, jonka tarkoituksena on toimia huolinta-alalla toimivien yritysten aatteellisena tukena edistämällä näiden yleisiä ja yhteisiä etuja sekä edistämällä alan yleisiä toimintaedellytyksiä.

Lisätietoa stipendinhausta Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n www-sivuilta.