Ilmoittautuminen Diploma in Global Logistics - koulutuskokonaisuuteen on nyt auki

20.02.2023

Koulutuksessa sukelletaan logistiikka-alan viimeisimpään tutkimukseen ja kehityskulkuihin. SHLL:n jäsenyritysten työntekijät voivat hakea koulutuskokonaisuuteen SHT:n stipendiä.

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto on ollut rakentamassa Aalto yliopiston Aalto ACCESS:n kanssa koulutuskokonaisuutta Diploma in Global Logistics. Koulutuskokonaisuus auttaa syventämään logistiikka- ja huolinta-alan asiantuntijuutta. Ohjelma sopii erinomaisesti alan tehtävissä toimiville tai niihin suuntaaville.

Koulutuksessa sukelletaan huolinta- ja logistiikka-alan viimeisimpään tutkimukseen ja kehityskulkuihin. Ohjelmassa käsiteltäviin teemoihin lukeutuu muun muassa kestävät tuotantoketjut, logistiikkajärjestelmät ja -analytiikka sekä lineaarinen optimointi. Ohjelman keskeinen tavoite on oppia soveltamaan opittuja tietoja käytännön työssä.

Opintoihin sisältyy myös valinnaisia opintoja Aalto yliopiston kurssitarjonnasta, mikä auttaa räätälöimään opintoja oman mielenkiinnon mukaan. Opinnot sisältävät luentoja, keskusteluja, harjoitteita ja projektityöskentelyä. Ohjelman laajuus vastaa 24 opintopistettä ja se on mahdollista suorittaa joko vuodessa tai 1,5 vuodessa.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: https://www.aaltoee.fi/access/koulutukset/diploma-in-global-logistics. Ilmoittautuminen 1.8.2023 mennessä.

Hinta Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n jäsenille on 5 000 € (+ alv). Koulutuskokonaisuutta varten voi koulutukseen osallistuva SHLL:n jäsenyrityksen työntekijä hakea Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n stipendiä, joka kattaa 50 prosenttia koulutuksen hinnasta (alv 0 %). Stipendianomuksen tulee olla liiton toimistossa ennen opintojen alkamista. Lisätietoa stipendin hakemisesta ja stipendin hakukirje löytyvät täältä.