Tilaa RSS-syöte

SHT:n koulutusstipendejä myönnettiin 35 henkilölle

06.04.2021

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 35 henkilölle ja yhteensä noin 7 070 euron arvosta.

Logistiikan digiratkaisuissa iso päästövähennyspotentiaali – tiedonjakoa toimitusketjussa edistettävä alan yrityksiä kuunnellen

30.03.2021

Logistiikkapalvelualalla tavoitteena ovat markkinaehtoisuuteen ja sopimusvapauteen perustuvat digitaaliset toimitusketjut. Ala selvitti kyselyllä jäsentensä näkemyksiä digitaalisesta tiedonjaosta.

SHT:n koulutusstipendejä myönnettiin 10 henkilölle

21.12.2020

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 10 henkilölle ja yhteensä noin 5 956 euron arvosta.

Huolinta-alaa varjostaa teollisuuden heikentyneet tilausnäkymät

11.11.2020

Teollisuuden heikkona jatkuvat näkymät synkentävät loppuvuoden liikevaihto- ja työllisyysennusteita huolinta- ja logistiikka-alalla. Koronapandemian vaikutukset näkyvät myös tavaraliikenteen tulevassa kehityksessä. Huolinta-alan talousnäkymiin vaikuttaa suoraan Suomen ulkomaankaupan ja maailmantalouden kehitys.

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n hallitus vuodelle 2021

28.10.2020

Keskiviikkona 28.10.2020 Helsingissä pidetyssä syyskokouksessaan Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry valitsi puheenjohtajat ja hallituksen vuodelle 2021.