Tilaa RSS-syöte

Kansainvälisen logistiikan ongelmat helpottaneet, mutta talouden ongelmat luovat pilviä taivaalle

25.11.2022

Kansainvälisen logistiikan ongelmat helpottaneet merkittävästi kysynnän vähentymisen seurauksena. Liikenne- ja logistiikka-alan odotukset ovat synkentyneet, kertoo SHLL:n tuore toimialakatsaus.

SHLL:lle uusi strategia – keskiössä kilpailukyky

18.11.2022

Keskiviikkona 16.11.2022 Helsingissä pidetyssä syyskokouksessa esiteltiin Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n hallituksen laatima uusi strategia liitolle, joka luo suuntaviivat SHLL:n toiminnalle vuosille 2023-2025. SHLL:n tavoitteena on menestyvä ja uudistuva Suomi, joka toimii saumattomasti osana globaalia markkinaa.

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n hallitus vuodelle 2023

18.11.2022

Keskiviikkona 16.11.2022 Helsingissä pidetyssä syyskokouksessaan Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry valitsi uuden puheenjohtajiston ja hallituksen vuodelle 2023.

SHT:n koulutusstipendejä myönnettiin 19 henkilölle

05.10.2022

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 19 henkilölle ja yhteensä noin 12 000 euron arvosta.

KGH Customs Services Oy SHLL:n jäseneksi

05.09.2022

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n hallitus on hyväksynyt KGH Customs Services Oy:n liiton jäseneksi 1.6.2022.