Tilaa RSS-syöte

SHT:n koulutusstipendejä myönnettiin 19 henkilölle

05.10.2022

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 19 henkilölle ja yhteensä noin 12 000 euron arvosta.

KGH Customs Services Oy SHLL:n jäseneksi

05.09.2022

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry:n hallitus on hyväksynyt KGH Customs Services Oy:n liiton jäseneksi 1.6.2022.

Hiilijohtaminen tärkeää sekä koko logistiikkatoimialalle että yksittäiselle yritykselle

25.08.2022

Tuore tutkimus valottaa suomalaisten huolinta- ja logistiikka-alan yritysten metodeja laskea ja raportoida hiilidioksidipäästöjä. Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto ry (SHLL) sekä Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry (SHT) on tukenut Hanna Rotisen pro gradu -tutkimusta Methods for Calculating and Reporting of Carbon Dioxide Emissions in Finnish Logistics Companies.

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliitto tuo logistiikka-alan mukaan TATin Yrityskylään

24.08.2022

Suomen Huolinta- ja Logistiikkaliiton (SHLL) ja Talous ja Nuoret TATin Yrityskylä Yläkoulu oppimiskokonaisuudessa peruskoulun yhdeksäsluokkalaiset pääsevät jatkossa tutustumaan myös huolinta- ja logistiikka-alaan. Työelämä- ja taloustaitoja kehittävän pelin sisältö ja tapahtumat simuloivat oikean huolinta- ja logistiikkayrityksen toimintaa osana yritysten välistä toimintaa.

SHT:n koulutusstipendejä myönnettiin 21 henkilölle

07.07.2022

Suomen Huolintaliikkeiden Tuki ry:n (SHT) koulutusstipendejä myönnettiin yhteensä 21 henkilölle ja yhteensä noin 12 000 euron arvosta.